Torsdag...

Härligt väder idag också :) Alecx är pappaledig i morgon, så vår helg börjar idag... Det är såååå skönt!

I morgon ska jag och Alecx åka in till Kalmar och shoppa lite. Alecx syster ska ställa upp som barnvakt... Snällt av henne :)

Igår var ju Anna här och färgade sitt hår... Hon blev nöjd! Tur det ;) Kul att umgås tycker jag, för det blir inte allt för ofta man gör det tyvärr... Vi pratade om att kanske åka till springbreake i sommar. KUL!!!!

Var ju hos famror och åt igår också. Stackars Alecx hann inte mycket mer än att komma dit, förrän han var tvungen att åka till tandläkaren. Han har gått med ett hål i sin ena tand hur länge som helst nu och sen igår gick det inte längre. Dom satte bara dit en temporär lagning så länge, så får han fundera ut vad han vill göra sen. Finns två alternativ... Laga hela tanden med att fylla igen hela hålet som är jätte stort och det kostar 3900.... Eller att dra ut tanden och det kostar runt 800. Sen fick han pencillin också eftersom att han hade fått en infektion... Jag, farmor och Engla fick med andra ord äta själva, men det var trevligt det också...

Efter farmor var jag på utvecklingssamtal... Dom sa väl inte någon som jag inte redan visste, men det är alltid skönt att få höra positiva saker om sitt barn och att det går framåt i utvecklingen :)

Sen var det en promenad med Annelie också... Hade hunnit bli mörkt när vi skulle gå, men det är ändå så skönt att det är lite ljusare om kvällarna nu.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Alecx ska väl på sin innebandyträning som vanligt, så jag och Engla får väl vara hemma själva. Hoppas att hennes Astrid Lindgren filmer kommer snart som jag har beställt. Kan vi titta på det ikväll i så fall :)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0