Torsdag...

Igår var vi hos farmor på våfflor. Var hur gott som helst ;) Vi var där större delen av eftermiddagen, så när vi kom hem var det dags för Engla att sova, så det hände inte så mycket mer igår.

Idag ska jag på intervju nu vid 10. Är inte speciellt nervös, men jag hoppas att det går bra, för jag behöver verkligen ett sommarjobb. Efter det tänkte jag sticka upp på stan och se om jag hittar en jacka... Min syrra skulle köpa en på H&M i Växjö, men dom 2 jag vill ha fanns inte någonstans. Eller jo dom fanns, men inte i den storlek jag ville ha eller färg... Måste ha en ny vårjacka, så jag hoppas att jag hittar en här på stan i stället då för inte alltför mycket pengar.

Idag händer det nog inte så mycket mer. Alecx har ju bandy ikväll, så jag och Engla blir själva. Blir nog en Astrid Lindgren film då ;)

Hör av mig om hur det gick på intervjun senare...

Hej hopp så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0