Fredag...

Idag är det äntligen fredag... Så skönt med helg!!!!

Har löst lite med det ekonomiska. Köpte ju en biljett till springbreak, men får inte så mycket pengar nu i maj i och med att skolan snart slutar, så jag har inga pengar till att kunna åka dit. Vill inte heller låna eftersom att jag inte får några pengar förrän i slutet av juli. Har därför gått och funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra.... Igår bestämde jag mig för att inte åka dit. Har även sålt min biljett, så där får jag in lite pengar i alla fall. Känns skönt att inte behöva tänka på det längre i alla fall.

Idag har jag och Engla varit uppe på marknaden en sväng. Gick dit med Anna och sen mötte vi upp Annelie. Vi gick hem runt 12 för att Engla skulle sova. Ska upp sen igen med älsklingen en sväng och då ska Engla få åka karusell och lite...

Sen vet jag inte vad mer som händer idag. Inte i helgen heller för den delen, men något ska vi nog kunna hitta på...

Ha en trevlig dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0