Sommarjobb

Ringde precis till enhetschefen för att kolla tid för delegering och schema... Delegeringen skulle väl ske när jag skulle få gå bredvid... Schemat var inte riktigt färdigt, men jag fick reda på lite i alla fall. Tiden för sommarjobben börjar vecka 25 alltså den veckan som midsommar ligger i. Har varit lite orolig för att behöva jobba under midsommar. Fina pengar under dom dagarna, men vill ändå vara med familjen under dom dagarna.

Fick i alla fall reda på att jag ska gå bredvid vecka 25. Dagarna som gäller är tisdag 7.30 till 16 och onsdag lika så. Torsdag ska jag gå 15.30 till 21 och resten av veckan ledigt. Jag är alltså ledig under midsommar, vilket var skönt att höra. Om jag hade jobbat midsommar hade det ju inte varit hela världen, men ändå skönt att få vara med familjen.

Jag börjar gå riktigt sen på tisdagen i vecka 26. Vet inte vilken tid ännu, men det känns ändå skönt att ha fått veta lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du sommarjobb ?:)

2009-05-19 @ 14:46:43
Postat av: Svar på kommentar

Jag ska vara på centrala stöd och återhämtningsteamet i Madesjö...

2009-05-20 @ 11:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0