Torsdag...

Den här veckan har verkligen varit tung. Har haft så mycket att tänka på och det har fört med sig att jag är väldigt trött och orkar ingenting. Pengar är nog det som jag tänker på mest nu. Får knappt inga pengar nu i maj i och med att skolan snart slutar. Börjar sommarjobba runt midsommar, så jag kommer inte att få några pengar förrän i slutet av juli. Vet inte hur jag ska klara mig tills dess och det känns verkligen tungt. Vissa har erbjudit sig med att låna ut pengar, men jag vill inte låna. Sen när jag verkligen får välförtjänta pengar, ja då måste jag ge bort nästan allt till det som jag tidigare lånat. Det känns därför bättre att ligga på 0 i stället för en massa minus för pengar man har lånat. Kommer säkert att bli riktigt jobbigt, men när den första riktiga lönen kommer in på kontot tror jag att det blir värt det...

Nehe nu orkar jag inte prata om det mer. Har det i mitt huvud ständigt i alla fall...

En annan sak som är jobbig är att Alecx har spelningar i stort sett varje helg fram till efter midsommar. Ja, dom har även spelning på midsommarafton. Det känns tungt att vi inte kommer att ha så mycket tid med varandra. Vid midsommar kommer jag att börja jobba, så då kommer inte jag att ha så mycket tid. Det finns väl inte så mycket mer att göra än att stå ut...

Har hört rykten om att vår granne med alla fester ska flytta. Skulle vara skönt i så fall, men jag ska nog inte pusta ut än ;)

Igår gjorde vi inte helt mycket. Vi tittade alla 3 på film, så vi hade det mysigt i sängen :)

Idag ska Alecx ha innebandy och efter det kommer hans pappa upp för att fira honom lite.

Efter det blir det nog bara att slappa framför TV:n...

Funderar på om jag ska ta och städa Englas rum. Hon har så mycket skit där inne som skulle behövas plockas bort. Funderar på att slänga ut allt på golvet och bara rensa... Får nog bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0