Måndag...

I helgen har jag jobbat och det ska jag även göra lite senare idag... Jag trivs så himla bra på det stället. Med mina andra jobb jag har haft har det varit tungt att gå och arbeta, för att jag inte tyckt att jobbet var roligt, men nu är det verkligen en fröjd att få arbeta. Visst vissa dagar är lite tyngre än andra, men dom bra dagarna väger upp så pass mycket att dom mindre bra inte spelar någon roll i slutändan...

Både lördag och söndag bjöds det på bra film här hemma. Vi har sett 2 filmer med Johan Falk.

Den första vi såg var GSI



Den andra var Vapenbröder



Nästa film tror jag heter Leo Gaut



Och den sista tror jag är National Target



Vet inte om det finns fler än dessa... I vilket fall rekomenderar jag dessa filmer STARKT!!!! Helt i min smak i alla fall...

Idag ska dom ta kort på dagis, så jag fixade till Englas hår idag... 2 tofsar fick det bli ;) och hon tyckte att hon blev sååå fin ;) Hoppas att korten blir bra, för det skulle bli både gruppbild och enskilt.

Nehe nu ska jag fixa lite här hemma innan det blir jobb.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon var super söt i fina tofsar =)

2009-09-21 @ 17:08:54
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0