Uppdatering

Usch vad länge sen det var jag skrev nu. Känns som att skolan tar upp all tid, så jag hinner inte med så mycket annat.

I fredags var vi inne i Kalmar och shoppade lite. Engla åkte tåg för första gången... Det gick riktigt bra faktiskt. Var lite mycket folk för min smak, men det brydde inte hon sig om.

I lördags var vi på IKEA. Gick åt lite pengar då också ;)

I söndags julpyntade vi lite här hemma och sen var vi uppe på stan och kollade in julskyltningen. Inte mycket att ha enligt mig. Samma skit som det är vaje år och såååå mycket folk. Man kommer varken framåt eller bakåt när man har vagn. Det som är positivt med julskyltningen är att det är så himla mysigt. Man känner att julen börjar närma sig.

Igår var jag ute och gick med Mikaela en sväng. Länge sen vi träffades nu, så det var trevligt. På kvällen kom svärmor upp en sväng och fikade. Sen åkte vi till kvantum och handlade.

Idag är Engla ledig från dagis. Vi hade nämligen tid på BVC. Vår bebis har blivit en stor flicka nu - 1½ år idag! Hon vägde 9660 och var hela 81 lång... Sen fick hon spruta också. Blev lite ledsen, men det gick över snabbt.

Håller på att baka ett julgodis som jag fått från Leilas Jul... Hoppas dom blir bra. Om man tänker på ingrediensern som är i så kan det bara inte misslyckas.

Här kommer lite bilder från helgen:

Englas nya morgonrock:



Fönstret i vardagsrummet:



Fönstret i Englas rum:



Englas nya byrå:



Englas nya "gnunga":



Vår nya bänk:



Köket:



Nya toalettlocket:



Nya stativet till videokameran:



Kommentarer
Postat av: Mikaela :

Grattis kramar till Engla =)

2008-12-02 @ 13:33:45
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0