Fredagen den 30/4

Pappa kom och hämtade Engla runt 3... Jag började då färga mitt hår. Hade köpt en blond slingfärg för att färga min utväxt. Efter 20 minuter kollade jag i håret och med förskräckelse såg jag att det hade blivit kritvitt.... Shit tänkte jag och tvättade ur det fort som satan. Jag såg inte klok ut. Kritvit i hårbotten och mörkare därefter. Hann inte färga om det eftersom att 2 tjejkompisar skulle komma vid 7 och jag skulle hinna städa och greja innan. Jag tänkte det att eftersom det bara ska vara vi 3 så är det ju lugnt. Jag cyklar upp till stan det första jag gör i morgon och köper en brun färg så att jag kan slinga i lite bruna slingor... Men i alla fall, vid sju dök dom upp och vi satte oss på balkongen. Vi satt och smådrack lite och hade så jäkla trevligt. När klockan började närma sig 11 kom en med förslaget att vi skulle dra upp till Stora Hotellet.... Hm tänkte jag, inte i detta håret, folk kan ju tro att det är meningen att det ska se ut såhär... Men med lite övertalelse så gick jag med på det. Väl där hade jag skit roligt. Träffade en massa folk jag inte sett på jätte länge. Vi åkte hem lite efter 1 för då var vi helt slut. Kom hem till en tom lägenhet vilket var skönt. Somnade runt halv 3 efter att ha kollat på TV en stund....

Kommentarer
Postat av: Annelie

En kväll på balkongen med dej o Anna var det bästa på länge!!

Puss

2008-06-04 @ 06:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0