Söndag

Siiter här själv hemma... Är såååå skönt. Alecx åkte till Kosta med en kompis och tog Engla med sig. Inte varje dag det händer, så det här ska jag suga på länge ;)

Alecx var ju i Kalmar igår... Kom hem med en jeanskjol och ett par mjukisbyxor som gick under knäna till mig. Så snäll han är som handlar kläder till mig. Dom var riktigt snygga också, så jag kunde inte ha gjort det bättre själv. Vår kamera har slut på batteri och laddaren ligger inne i Kalmar, så tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder på kläderna. Kan göra det vid ett senare tillfälle då vi har fått hem laddaren.

Kan lägga ut lite bilder från Englas födelsedag i stället.



Bilder där hon bär nya kläder som hon fått

         


Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Så söt hon är på alla bilder =) hehe

2008-06-15 @ 13:42:27
Postat av: Annelie

Det e sjukt vad tiden har gått fort, men så söt hon är!

2008-06-15 @ 18:22:09
Postat av: Mikaela Kronberg

Ja det har hon ja! Så himla söt hon är..hehe det såg jag faktiskt inte det, fören du sa det =) Den klänningen som hon har på sista kortet är ju också hur gullig som helt...hon ser ut som en liten prinsessa..hihi KRAM

2008-06-15 @ 19:06:30
Postat av: Ewelina

MEN GUD SÅ SÖT HON ÄR!

Åh :)

2008-06-16 @ 07:14:26
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0