Igår, idag, imorgon...

Här kommer lite bilder från igår kväll, då Engla och pappa är i full gång och leker...











Dagens schema består av frukost:



Smörgås med kalles randiga med ägg. Tycker inte om vanlig kaviar, men denna är super god!!! Efter frukost blir det skolarbete i massor... Sedan blir det till att laga mat. Älsklingen önskade chili con carne, så det får det bli idag. Hoppas att jag ska hinna röja lite i Englas rum också inför fredag.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mig. Har sett fram mot detta sen jag beställde tiden. I morgon ska vi även plocka ut Englas rum, så att det bara är till att börja måla på fredag. Kul när det händer lite ;)

Helgen är fullbokad med maskeradfest på fredag + målning. På lördag är det åter målning + middag hos Alecx moster. Söndag blir till att bära tillbaka alla saker i Englas rum igen.

Nehe, nu ska jag äta. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Söta kort

2008-10-29 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0