Helgen...

I fredags var vi uppe på stan och åt lite mat med svärmor... Testade gamla Staffans. Vet inte vad det heter nu, men det är väl typ samma mat. Jag tog en pastasllad med kyckling. Vi bestämade även att vi skulle åka in på bio samma kväll...

Det blev följande film:



Väldigt bra film som jag absolut tycker att man ska se... En mycket trevlig kväll blev det!!!

På lördagen gick vi ner till Ö&B med svärmor och Alecx bror för att titta lite. Köpte bara lite småskit, men ändå kul att komma ut lite och titta. Blir inte så ofta att vi är där nere.

Efter det gick vi hem till oss och satte oss på vår balkong. När solen kommer dit om eftermiddagarna blir det runt 30-40 grader. Blåser ingenting där heller, så det är riktigt skönt....

Sen hände det inte så mycket mer på lördagen. Blev bara slapp framför TV:n, men det är skönt det med. Kollade på Robinson. Skönt att dom får lämna träsket nu. Hejar på det laget, men nu om det ska bli en sammanslagning, så är min favorit Billing... Tycker att han är det som verkligen förtjänar att vinna.

Igår var vi ute och gick lite... Även då med svärmor och Alecx bror. Man blir lite hungrig när man rör så mycket på sig ;) så vi gick till Viktoria och åt. Efter det gick vi till svärmor och drack kaffe....

På kvällen sen kom mamma och pappa innan deras bugg. Dom fick skjutsa upp mig till farmor, för hon lånade min cykel i fredags och efter all motion i helgen orkade jag inte gå upp dit ;)

Senare på kvällen blev det även en promenad med Annelie. Tanken slog mig höromdan att när dom flyttar har jag ju ingen att gå med längre :( Vi sa att vi får mötas på halva vägen eller att man cyklar hem till varandra varannan gång eller något.

Nu ska jag snart cykla upp till stan och handla lite. Måste även ha nya tabletter för min B-12 brist. Har inte haft några nu på någon vecka, för jag har inte haft pengar till att köpa nya, så det måste jag ta tag i nu...

Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag... Sånt som märks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0