Helgen...

I lördags var vi och kollade på alla raggarbilar ;) Är kul en stund, men sen blir det lite tjatigt... Vissa är ju inte riktigt kloka. Hänger ut genom fönster, sitter på motorhuven och i bagageluckorna... Usch!!!


Gick även upp med Annelie en sväng lite senare på kvällen och då hade det blivit ännu värre. Sa hela tiden att vad skönt att man bor en bit från centrum, så att man slipper att liv hemma. Det skulle jag få äta upp senare. Fy f*n vilket liv det var utanför vårt på kvällen och natten. Det var folk som däckade, pinkade, kastade flaskor, spydde, skrattade, grät, skrek, bråkade, you name it!


Igår var det i alla fall lugnt och skönt ;) Vi var ute och cyklade en lång runda på kvällen. Vädret var hur skönt som helst!


Nu har jag precis varit och solat. Har även blivit lite solande hos svärmor i helgen, fast då har jag haft kläder på mig ;) Nu ska jag plugga lite och sen i eftermiddag kommer mamma, så då ska vi handla lite.


Hej svejs!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0