Onsdag...

Jaha då har man gjort dagens skolarbete. Skickat in en enhet till nu. Känns riktigt bra, så i morgon hade jag tänkt ta ledigt för att städa... Städa låter ju inte speciellt kul, men i det här fallet är det det. Just nu behöver jag verkligen lite ledigt från skolan. Har ju suttit med det så mycket nu att jag håller på att spy på att...

Har även hunnit med lite annat idag. Var och solade i dag på morgonen och sen tittade Anna upp en sväng. Vi pratade lite om lördag... Ska bli sååå kul och jag ser verkligen fram emot det.

Farmor kommer förbi en sväng sen också. Hon var i Amsterdam i helgen, så hon hade köpt något till Engla, så hon skulle komma efter att hon slutat jobba vid halv två.

Nehe har inte så mycket mer att skriva idag. Måste sätta igång och diska innan farmor kommer. Ser ut som f*n ;)

Ha en skön dag i solen. Helt underbart väder :)

Kommentarer
Postat av: louise

jo, känner en som är 10 cm längre än mig, å hon tycker inte alls att det känns dumt. så vafan varför skulle inte jag kunna ha klackskor för de :D

2009-04-29 @ 14:24:49
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0