Torsdag...

Idag på morgonen var jag och tränade och sen cyklade jag direkt till stationen för att vinka av mamma, pappa, mormor och morfar som nu är på väg till min moster i London. Tråkigt att det ska vara så stökigt i London nu pga av G 20-mötet som hålls där för tillfället. Vad jag har förstått så ska det vara avspärrat, så dom behöver ju inte vistas just i det området där det är som mest liv... Men det kommer säkerligen vara en hel del demonstranter i hela London.

Igår var vi uppe på stan en sväng och lekte i den lekparken som ligger vid sidan av willys. Engla tyckte att det var hur kul som helst att ligga i den där stora "gungan". Efter det cyklade vi till svärmor en sväng. Engla tycker att det är så kul att gosa med hennes katt :)

I morgon är Alecx ledig, så jag hoppas på fint väder så att vi kan vara ute... Blir väl också lite handling kan jag tänka mig.

På lördag ska nog jag, Engla och farmor åkte till min syster en sväng som är hemma själv nu när mamma och pappa är borta. Det ska ju bli väldigt fint väder på lördag, så då kan vi vara ute i trädgården och ha det skönt ;)

Idag är det precis 1 måndag till Annelie och Evves 25-års fest ;) Ser verkligen fram emot den... Ska bli sååå kul!!! Hoppas att tiden går fort tills dess ;)

Nehe nu ska jag göra lite nytta... Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: luiise

ofta ni ska komma utan fråga mig ;) haha . men du kan väl ringa sen eller hur för dom undrade om jag kunde jobba på lördag men isf säjjer jag att jag inte kan :))

2009-04-02 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0