Måndag...

I Lördags jobbade jag... Det gick bra, men på kvällen började jag känna mig lite dålig. Ont i helsen och så där... När jag vaknade upp igår morse var jag förkyld, ont i halsen, hosta och ögonen rann något fruktansvärt. Jag tog en alvedon och kände mig lite bättre. Framåt kvällen började jag frysa och fick lite feber... Inte så mycket som tur väl är. Jag tog en alvedon innan jag skulle sova och idag känns det lite bättre. Tycker att det är så jobbigt att vara förkyld när man inte känner smaken utav någonting... Men men det går ju över som tur väl är.

Engla mår i alla fall bättre nu och det är skönt. Hon är på dagis idag och HELA vägen dit pratade hon om Liam. Liam ska ju börja på inskolning idag. Lite sent eftersom att dom har varit i Tunisien nu i 2 veckor. Är sååå nyfiken på hur dom har haft det...

Nehe nu ska jag lägga mig i soffan och slappa och titta på TV... Hoppas på att förkylningen snart går över.

Kommentarer
Postat av: tina

Tiden går fort, Engla e ju hur stot som helst! :D

2009-08-24 @ 16:01:41
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0