Fredag...

Idag är det riktigt tråkigt väder ute... Vill inte ha mer snö nu!!!!

Snart ska jag och Engla ner till skokällarn och ö&b... Ska se om jag hittar några skor till henne som hon kan ha nu på våren. Ska inte köpa några utan bara kolla läget lite. Sen kanske vi går in en sväng på up to 12 och se vad det finns för skojigt där... Och till sist blir det ö&b för att köpa lite gott och blandat till helegn ;)

I eftermiddag kommer mamma och mina systrar hit... Vi ska gå på stan lite. Har inte varit inne i den nya affären ännu, så dit går vi nog en sväng. Har även lagt undan en jacka till mig på TorgEtt som jag ska gå in och köpa.

Annars händer det nog inte så värst mer idag... Skriver nog lite mer sen när Engla sover middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0