Handling...

Nu har vi kommit hem igen... Annelie följde med, för hon var ledig. Skönt med lite sällskap :)

På skokällarn skulle jag typ bara kolla vad det fanns för olika alternativ och sen mäta Englas fötter, så jag kunde få reda på vilken storlek hon har. Oj, vilka små fötter var det första försäjaren sa haha!!! Hon har storlek 21 till 22, är olika från skor till skor. Dom har ju rea där nere nu på en massa skor... Hittade ett par sommarskor för 100 kronor. Väldigt billigt! Hon har fått ett par sommarskor av min kusin, men dom är i storlek 24, så dom är alldeles för stora, så hon behöver ha ett par. Storlek 21 satt perfekt, men det är ju ett tag till tills sommaren är här och sen ska hon ju faktiskt kunna ha dom hela sommaren så jag tog storlek 22. Nu har hon ett par sommarskor, ett par gymnastikskor att ha hemma, så nu behövs bara ett par vårskor som hon kan ha på dagis. Hittade rätt många på skokällarn och priserna låg mellan 249-299, så nu har vi ett hum om vad det kommer att kosta när vi väl ska köpa det.

Dom här skorna köpte jag:



Nu ligger Engla och sover, så jag tänkte ta det lite lugnt.

Ha en bra helg!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oj hehe... jag menade inte att klanka ner på hans jobb, det är bara de där toaletterna och att det blir smutsigt direkt när man städat som jag inte gillar! Men du hade ju sett Toaletterna så du förstår mig nog ;) Ha en bra helg!

2009-03-27 @ 14:19:45
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0