Helgen...

Lördagen var super trevlig med god mat och trevligt sällskap. Maten vi gjorde med Mikaela blev väldigt god :) Hon tog även en jättebra bild på Engla som jag tog från hennes blogg.



På kvällen var vi hos Evve och kollade på Melodifestivalen... Var väldigt besviken över den, men sällskapet var i alla fall trevligt ;) Fel låt vann, fel låt kom tvåa, fel låt kom trea osv... Min favorit kom BARA sexa. Vad är det för fel på er smak där ute???? Nä, tur är väl det att vi inte tycker lika dant allihopa ;)

Igår tog vi det bara lugnt... Var jättetrött igår för det blev lite sent i lördags... Är inte van vid att vara uppe så länge och sen kliva upp tidigt på morgonen ;) Mamma, pappa och syster var uppe en sväng innan deras bugg... Engla tycker att det är så kul när dom kommer och springer runt som en galning haha!!!

Engla hade lite roliga saker för sig igår som jag tog kort på ;) Hon hittar en massa saker som man ska ta på henne. Här kommer lite kort på det:







Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Nu ska jag i alla fall skicka iväg lite CVn, så att man förhoppningsvis kan få något sommarjobb i sommar... Håll tummarna för mig ;)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

cool stil!!! :)

2009-03-16 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0