Helgen...

I lördags bjöd vi svärmor och alecx bror på mat... Fick blommor då :)

Jag och Engla var även en runda på stan... Skit trist väder, men det gick.

Annars tog vi det bara lugnt. Jag kollade på Melodifestivalen och Alecx på någon film haha!!!

Måste bara berätta om en bra film vi såg i fredags...  Twilight... Har ni säkert hört talas om. Var verkligen någonting med den filmen som jag fastnade för. Skulle gärna kunna se den snart igen ;)



Igår var ju min födelsedag... Vill tacka alla för dom fina kommentarerna :) Mamma, pappa och syster var i alla fall uppe igår. Det jag har fått är pengar, drinkbok och en shaker till det och av älsklingen ska jag få massage :)

Idag är Engla tillbaka på dagis igen. Gav henne det sista av antibiotikan idag på morgonen. Det tråkiga är att hon har fått biverkningar av den. Natten mellan fredag och lördag så kräktes hon och sen igår hade hon diarée 2 gånger, men jag hoppas att det ska bli bättre nu när hon slutar tar sin medicin ;)

Snart ska jag följa med Mikaela och Liam upp till stan. Vi ska göra lite ärenden. Ska sätta in pengarna jag fått på baken, för i morgon har jag tänkt åka in till Kalmar och sätta sprätt på dom ;)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0