Lördag...

Igår var jag och Engla uppe på stan och handlade chips. Vi passade på att hälsa på på min gamla praktiplats... Var evigheter sen jag var där nu. Där gick det åt lite tid i alla fall ;) Sen på vägen hem gick vi förbi svärmor också.... Engla åt en massa kex och gosade med kissen Lisa... Sen bar det av hemåt och efter en stund kom även Alecx hem.

Kvällen blev lugn med så ska det låta och så tittade vi även på det nya programmet grillad. Tyckte väl inte att det var speciellt bra, men det kanske blir bättre framåt... Sen efter det somnade jag som en stock... Var super trött!

Idag spelar Alecx in musikvideo i Kalmar, så jag och Engla ska ha en heldag med Mikaela och Liam... Vi har varit där borta och fikat lite... Nu är vi hemma för att Engla var trött, men sen ska vi tillbaka dit och laga mat. Det blir kotletter och potatisgratäng... Såååå gott ska det bli :)

Ikväll är vi ett gäng tjejer som ska hem till Evve och kolla på Melodifestivalen. Ska bli super trevligt!!!

Nehe nu ska jag sätta mig framför TV:n en stund!!!

Ha en bra lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0