Måndag...

Helgen har varit bra, men den har gått alldeles för fort...

Igår var vi ute och cyklade på eftermiddagen. Vi var ända uppe i Idehult och cyklade. När vi ändå var i dom krokarna, så cyklade vi förbi farmor och sa hej... Blev ingen lång stund, för hon skulle iväg. Efter det cyklade vi hem till svärmor en stund. När vi kom dit såg jag att jag hade fått ett sms av min syster. Hon var påväg med tåg till Nybro från Växjö och undrade om jag och Engla hade lust att komma och möta henne. Hade ju bara cykel och det är så tungt att gå med den när Engla sitter där bak, så jag cyklade hem och tog vagnen i stället och gick tillbaka till svärmor. Där hämtade jag Engla och gick och mötte syster. När vi kommer hem kommer precis mamma och pappa. Dom hade köpt med sig kakor som vi fikade på ;) Senare på kvällen blev det även en promenad med Annelie... Lite motion blev det allt igår ;)

Idag ska Anna komma hit. Vi ska köpa biljetter till springbrake och fixa Annelies och Evves födelsedagspresenter. Dom ska ha 25-års fest 2 maj :) Längtar sååå mycket dit!!!!

Ikväll blir det ännu en promenad med Annelie. Skönt att gå nu om kvällen när det börjar bli lite ljusare :)

I lördags kväll satt Engla på pottan. Hon satt väldigt länge och det hände ingenting, så till slut sa jag till henne att sätta på sig blöjan. Det kan ju faktiskt bli en tolkningsfråga om man nu vill och det var precis vad Engla gjorde det till. Såhär såg hon ut när hon tyckte att hon hade tagit på sig blöjan:



Hoppas att min mobil kommer idag...

Nehe nu ska jag duscha och städa lite innan Anna kommer ;)

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe så duktig hon är lilla Engla =)

2009-03-30 @ 13:30:03
Postat av: Anonym

skönt o lära sig gå på pottan så tidigt! ses snart.. Puss

2009-03-30 @ 18:41:06
Postat av: pappa betong

Hon brås på sin far !! lilla spektaklet!:O

2009-03-30 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0