Skatteverket...

Mikaela tipsade om att man kunde gå in på sketteverket och kolla sin deklaration för 2009... Självklart var detta det första jag gjorde när jag kom hem. Har ju ingen arbetsrelaterad inkomst utan mina inkomster har bestått av föräldrapenning och pengar från CSN och var därför lite orolig för hur min deklaration skulle se ut.... MEN jag skulle i alla fall få tillbaka 1900 ungefär, någon krona mer ;) Blev så himla glad att jag inte behövde betala tillbaka något. Är en oro man sitter med varje år inför deklarationen, men jag har nog bara fått betala tillbaka en gång och då var det 900... Är super glad nu i alla fall!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Roligt =)

2009-03-24 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0