Skolarbete och väder...

Nu har jag precis gjort ett arbete om vad jag tycker är ett professionellt förhållningssätt när det gäller jobb och vad jag tycker civilkurage innebär. Inte så svårt, så det gick på en halvtimma och det var såååå skönt att det gick fort ;)

Var precis inne på smhi och kollade vädret. Alla säger att det ska bli så fint till helgen, så jag var tvungen att gå in och se det med egna ögon. Det skulle bli rätt okej nu i veckan och så fick jag se lördag.... Så glad har jag inte blivit på länge... En stor och klar sol och det r ju alltid skönt med sol, men när det ska bli 17 grader, så är det ju 100 gånger bättre. Åh vad jag längtar efter sol och värme nu!!!! Hoppas bara att det blir som dom har lovat nu och att det håller i sig.

Alecx ska ju ha spelning på lördag i Töckfors... Ligger typ i Norge och bilfärden skulle väl ta runt 8-9 timmar utan stopp, så han får inte njuta speciellt mycket utav solen och värmen när dom ska spendera så mycket tid i bilen... Aja det kommer förhoppningsvis många fler dagar av sol och värme fram över :)

Hej hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0