Tisdag...

Tycker att det är lite svårt att veta hur man ska börja ett inlägg... När man bara kommit på det, så brukar det flyta på rätt bra. Så är det väl oftast med allt man ska skriva... Det är svårt att komma igång ;)

Igår var Alecx och Engla i skogen en sväng. Jag var hemma och diskade och plockade lite... Senare på kvällen var jag ute och gick med Annelie. Vi var nere vid deras hus och tittade... Snart färdigt ;) Dom kommer att bli såååå himla fint!!!!! Får vara och hälsa på ofta ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Att det alltid ska vara så svårt att komma på något att göra. Visst, man har alltid en massa saker att göra, men ingeting som är roligt och ingeting som Engla kan vara med på. När hon kommer hem från dagis vill man ju hitta på något med henne som hon uppskattar.

I morgon är vi i alla fall bjudna upp till farmor på mat... Engla tycker att det är jättekul att vara där... Sen i morgon kväll ska jag på utvecklingssamtal på dagis, så i morgon händer det lite ;)

Här kommer lite bilder som Alecx tog i skogen igår:














Kommentarer
Postat av: Mikaela

ååå den när hon står på stenen och ska hoppa är så fin=) och den över gillar jag också=)



Kom till mig i eftermiddag =)

2009-03-17 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0