Tisdag...

Idag har jag suttit i telefon hela morgonen... Har funderat på sommarjobbet dom ringde om igår. Det ligger i Kalmar och när jag inte har någon bil måste jag alltså passa in med bussar. Det kan innebära att jag får sitta och vänta i timmar ibland på att få börja jobba eller att få vänta på bussen. Ibland kanske man kommer med bussen perfekt till arbetspasset, men det är ju tyvärr lite nackdelar, så idag tog jag telefonen och ringde till Nybro kommun. Har varit en massa samtal fram och tillbaka och det slutliga samtalet kommer i morgon. Allt står på en referens... Hoppas hoppas att jag får det!!!!!

Igår kom Englas filmer som jag har beställt. Vi satt och tittade på Lotta när hon kommit hem från dagis. Hon satt still hela filmen. Var så att jag var tvungen att kolla på henne ett par gånger, för jag trodde nästan att hon sov när hon satt så still... Har aldrig hänt innan ;)

Ikväll ska vi tvätta... Skönt att få det gjort, men jobbigt när man väl står i att.

Nehe nu ska jag hem till Mikaela. Håll tummarna för mig och mitt sommarjobb i Nybro ;)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Håller tummarna för dig gumma och du kommer säkert få jobbet! Trevligt att du kom bort idag...dan blir så mycket roligare =P

2009-03-24 @ 12:31:46
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0