Tisdag...

Igår var ju Anna här. Vi åkte runt och gjorde lite ärenden. Vi köpte bland annat biljett till springbrake, fixade Annelies present och Evves... Sen hämtade vi ut min nya mobil. Har inte hunnit titta så mycket på den ännu, men eftersom att jag har haft en Nokia nu i snart 2 år, så blir det lite omställningar när jag nu har fått en Sony Ericsson... Men det går nog ganska fort att lära sig den får vi hoppas ;)

Idag har jag varit och tränat. Blev även en ny maskin idag. Ville ha en till som är för armarna. Är så fruktansvärt svag i mina armar ;) Men nu ska det bli ändring på det haha!!!

Idag tänkte jag att jag och Engla ska cykla och mata ankorna med bröd. Hittar vi ju på något i alla fall. Engla tycker att det är så kul för den delen också :)

Annars vet jag inte vad som händer idag. Tänkte göra potatis och köttbullar idag. Var länge sen vi hade det nu och det är ju så gott ;)

Nu blir det skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0