Torsdag 14 april

Jaha då sitter man inne hos fisen igen som inte vill somna. Vad träligt detta är... Klockan är ju mycket också. Har lite svårt att skriva på mobilen, så ha lite överseende med det ;) om det skulle dyka upp ett ord som inte alls passar in så är det för att mobilen lever sitt egna liv ibland. Den föreslår ord när man skriver och ibland så tar den det föreslagna ordet istället för det jag skriver... Nu låter det snart som att hon har somnat tycker jag och hoppas med för den delen ;) Det är så bra på tv vid 21 som jag inte vill missa. Hopas på att hon inte vaknar om jag gör ett försök nu ;) kul tidsfördriv det här och det verkar ju funka också för hon somnar ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0