Ensam hemma...

Eller nästan... Engla ligger och sover och har gjort sen sju ungefär och Alexander är i Kalmar. Har haft det lugnt och skönt och kan göra precis som jag själv vill. Kolla på det tv-program jag vill och så. Köpte lite naturgodis innan när jag var och handlade så jag skulle ha lite gott till ikväll. Gott var det också, till en början i alla fall. Handen går liksom av sig själv efter en stund och jag känner nu att det blev lite för mycket av det goda. Är farligt sånt där. Annars har det inte hänt så mycket idag. Tänkte sitta vid datorn en stund nu innan jag går och lägger mig. Får se vad jag hittar på... Finns ju rätt mycket skoj på nätet.

Tänkte lägga ut två bilder på vårt kök som jag är rätt nöjd med. Vi har fixat till det lite, för det var inte så fint när vi flyttade in. Är bara golvet kvar som jag vill ändra på. Är en beige ful plastmatta som inte passar sig till det andra. När tid och pengar finns så får vi fixa till det.

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0