Fredag och lördag

Hade ju lite fest här uppe igår. Alltid trevligt att ha lite kompisar här. Vi åkte in till Kalmar en sväng och jag skulle ljuga om jag sa att jag hade jätte kul, men roligt att få komma ut lite i alla fall.

Idag kom Engla hem runt 1. Har ju inte sett henne sen i onsdags... Vi lekte lite i hennes rum och sen vid 2 gav jag henne mat och efter det gick vi upp till satn. Vi gick in på willys och köpte dricka och sen gick vi till "glasskiosken" och köpte mjukglass i en bägare. Vi satte oss på en parkbänk och delade på glassen :) Efter det gick vi och köpte pizza. Har inte ätit det på jätte länge, men så blev jag ju som jag blev i magen också :( Vi gick till lekparken en stund också, så vi har haft fullt upp. Vi 7 somnade hon som en stock.

Längtar till Alecx kommer i morgon!!! Spelningen hade gått jätte bra! Lite stolt är man allt ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hej lust att ta en promenad på måndag? Puss

2008-07-27 @ 08:58:31
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0