Skolarbete...

Nu har jag gjort färdigt ett kapitel... Psykiska störningar hos barn och ungdomar. Väldigt intressant, men ändå så himla hemskt att läsa om alla dessa psykiska sjukdomar.

Har gjort färdigt en hel studieenhet och är inne på nummer 2. Det var 4 kapitel + en massa uppgifter på förra enheten och lika många på denna. Psykiatrin är inte speciell svår, men den tar tid. Är en sån massa uppgifter på varje kapitel som tar hur många timmar som helst att göra....

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda tvätten som jag ska tvätta senare. Sen blir det till att hämta Engla och laga mat.

Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej söt hoppas skolarbeterna går bra för dig! Vi måste ta och träffas snart tycker jag! Kanske kan ta en promenad med de små i morgon em?



Puss puss

2009-04-21 @ 16:48:36
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0