Torsdag...

Alecx är ledig i morgon, så vår helg börjar idag vid klockan 3 :)

Som han sa igår - Tänk om alla veckor kunde vara 3-dagars veckor... Förstår honom ;)

Vi fick även sålt vårt x-box igår. Tråkigt att spel ska fall i pris bara man bryter förpackningen. Ett spel hade vi bara spelat 1 gång, men man får inga pengar för det när man har brutit förpackningen, men nu är det i alla fall sålt och vi slipper tänka på det mer.

Engla har börjat bli så gnällig när hon kommer hem från dagis. Skit jobbigt är det.... Vad man än gör så är det bara fel. Tror inte ens att hon själv vet vad hon vill. Hon säger att hon vill måla och när man tar fram dom sakerna ja då ska hon inte måla längre. Hon sitter still en stund framför Pippi när vi kommit hem från dagis, så att jag i alla fall hinner laga mat, men efter det är ingenting roligt.... Någon som har några bra förslag på vad man kan hitta på???

Igår var jag och Engla i alla fall nere på Mc Donalds en sväng och åt glass... Då skrek hon i alla fall inte, men så fort vi kom hem började det igen... Varken jag eller Alecx har energi till att leka med henne non stop tills hon ska sova.  Vet inte riktigt vad vi ska ta oss till... Men det blir nog bättre snart ;)

Ikväll har Alecx innebandy igen efter en tids uppehåll. Vet inte vad jag och Engla ska hitta på för något....

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0