Fredag...

Igår var jag och Engla och lämnade grejen vi köpt till farmor... Hade förstorat upp en bild på mig och Engla som hon fick. Detta var bilden!



Hos farmor låg även en klänning till Engla som min faster hade köpt. Jättefin var den och självklart ville Engla ha på sig den idag ;)







Igår blev det även bestämt att Alecx syster och hennes pojkvän kommer hit på lördag... Blir lite mat och sen går vi nog ner en stund till Vikingsfesten. Hoppas bara att det inte blir regn, men det finns ju öltält.

Idag ska jag förbi systemet en sväng och sen ska det rensas... Kyl, frys och skafferi. Om det ska storhandlas imorgon tror jag att det är bäst att rensa lite... Frysen måste nog även frostas av, så det finns en hel del skojigheter att göra idag ;)

Ha en bra fredag!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina S

hoppas ni får det kul! :D bra kort på er !

2009-08-28 @ 18:07:00
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0