Tisdag...

Nu  var det himla länge sen jag uppdaterade... Har jobbat väldigt mycket dom senaste veckorna, så jag har varken haft ork eller tid att sitta här. Det har varit en del sjuka på jobbet och alla vikarier är inne som semestervikarier och med det finns inga att ringa in. Detta betyder alltså att vi semestervikarier får försöka pussla ihop dessa tider mellan oss, så därför har det blivit mycket mer jobb än vad det var tänkt ifrån början. Semestern börjar dock leda mot sitt slut och från och med nästa vecka är jag studerande igen, men hoppas på att få hoppa in och jobba lite då och då för att få ihop lite extra pengar som alltid är välkommet :)

Här hemma är allt lugnt och det rullar på i sin vanliga takt igen. Alecx har börjat jobba igen och med det är Engla på dagis. Hon trivs ju så himla bra på dagis, så hon är nog bara glad att få komma tillbaka dit. Alecx däremot hade nog gärna varit hemma ett par veckor till, men så känner nog dom flesta ;)

Hände en olycka här i söndags som gjorde mig helt skräckslagen... Engla dansade in i vårt soffbord, så att det gick hål i huvudet. Blodet bara sprutade och innan man fick stopp på blödningen för att kunna se hur stort jack det hade blivit var det lite jobbigt. Jacket var ju som tur väl inte så stort, men det såg så hemskt ut med allt blod som kom... Hon mår bra i alla fall och det är det som är huvudsaken.

Till helgen ska vi hem till mina föräldrar. Var lite kräftfiske och sånt där som kan vara kul för Engla. Har jobbat 2 helger i rad, så det ska verkligen bli skönt med en lugn helg utan en massa jobb. Ser dock fram emot den 27:e när lönen kommer. Då vet jag en som ska in till Kalmar och shoppa i alla fall :)

Nehe nu ska jag ta och fixa lite innan jag ska till jobbet. Jobbar 13.30 - 21.30 idag...

Ha det bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Stackars Engla... Tur att det gick bra iaf!

Puss

2009-08-11 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0