Torsdag...

Idag är det den 27:e och det betyder löning... Hade sjukt mycket räkningar och sen ska jag handla mat till förbannelse på lördag, så det kommer inte att bli så mycket pengar över, men det har ju gått till viktiga och nödvändiga saker i alla fall.

Igår kväll jobbade jag... Saknar stället nu när man inte är där så ofta. Skulle mer än gärna jobba mycket mer ;) Taskigt att ekonomin ska vara så dålig just nu. Får hoppas på att det vänder snart, så att JAG kan få ett jobb någon gång. Har bara varit vikarie och timanställd... Tycker snart att det kan vara MIN tur att få ett fast jobb.

På lördag ska vi som sagt handla mat. Blir City Gross... Sen på kvällen är det ju Vikingsfesten, så jag och Alecx ska nog ner en sväng och kolla läget. Min snälla farmor ska ha Engla då. Har varit och fixat en sak till henne från mig och Engla som hon ska få på lördag... Hoppas att hon blir glad ;)

Nehe har inte så mycket mer att tillägga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0