Fredag...

Idag på morgonen åkte Alecx iväg på spelning. Jag och Engla cyklade hem till farmor där det först bjöds på glass och lite senare middag. Engla fick köttfärssås och potatis medans jag och farmor åt stekt färsk torsfilé med potatis och persiljesås. Var så underbart gott. När jag äter torsfilé brukar jag bara köpa sån i block, så det var verkligen gott med färsk...

Om en stund kommer mamma och hämtar Engla. Hon ska vara där över helgen.

Själv ska jag ta det lugnt och njuta av ensamheten. Kommer att par tjejkompisar ikväll, så lite alkohol blir det nog allt ;) När man jobbar med en massa människor dagarna i enda ska det bli skönt att få vara lite själv. Jobbet är inte fysiskt jobbigt, men väldigt psykiskt. Jag är oftast väldigt trött i huvudet när jag kommer hem om dagarna, så det ska bli skönt att vila upp sig lite, men saknaden av Engla och Alecx kommer ju finnas...

Nehe nu ska jag börja städa lite om jag ska få besök ikväll. Får passa på medans Engla sover också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0