Lördag...

Kvällen igår var väl lite blandad. Vi hade väldigt trevligt här hemma, men hotellet var rena skiten. Lite folk och det folk som var där var inget att ha ;) Vi gick hem rätt så fort vilket egentligen var rätt så skönt, för då kom man i säng tidigt. Idag mår jag utmärkt, så det betyder väl att det blev lagom med dricka och lagom brukar ju alltid vara bäst :)

Alecx kväll hade väl varit sådär. Hade regnat hela kvällen och det är ju inte så roligt. Han kom hem för en stund sen och ligger och vilar nu.

Vi funderar kanske på att åka på bio ikväll, men det beror lite på. Vill inte ta någon buss hem eftersom att jag är som jag är ;) Kan ju bli lite problem med skjuts hem vid den tiden, så vi får se hur det blir.

Inga kort tog jag igår heller, så jag har inga bilder att lägga ut...

Nehe nu ska jag slappa framför TV:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0