Onsdag...

Jaha idag är man ledig... Skönt efter att ha jobbat helgen och 2 dagar till efter det.

Händer ju inte så mycket nu när jag jobbar, så jag har inte så mycket att skriva om.

Var ute och gick med Annelie en sväng igår och det var trevligt. Blir ju inte att man träffas så ofta nu...

I helgen ska jag och Engla åka hem till mamma och pappa eftersom att min syster fyller år. Alecx ska åka till Linköping för att spela in en musikvideo...

Nehe har inte så mycket mer att tillägga för tillfället, så jag lägger in lite bilder från när Engla och Alecx var i Kalmar i söndags...

Åker tåg:



Matar ankorna med sten:









Orkade inte vända på bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0