Söndag...

Igår blev det faktiskt bio. Vi åkte med Alecx syrra och hennes pojkvän s det fixade sig med skjuts :) Det blev Transformers 2, Revenge of the fallen, de besegrades hämnd... Säga vad man vill ;) Filmen var i alla fall super bra. Lite mer komisk än den första, vilket jag tyckte var bra. Filmen var 2 timmar och 30 minuter ungefär, så den var väldigt lång, men kändes inte alls så lång eftersom att den var så bra...



Innan bion åt vi lite och sen gick vi och tittade på alla båtar som låg utanför Baronen... Måste vara ett rätt skönt liv att kunna åka runt med en båt lite var stans och övernatta i. Man får nog se en hel del.

Blev rätt sent igår eftersom att filmen var rätt så lång, så idag tog vi lite sovmorgon. Har nästan precis klivit upp. Jag som inte brukar kunna sova så värst länge, så var det nu skönt att sova ut lite. Jobbet hade ringt idag på morgonen, men det hade inte jag hört eftersom att mobilen var på ljudlös från bion... Var i alla fall en som blivit magsjuk och kunde inte jobba. Hua hoppas ingen annan blir smittad för då kommer jag att drabbas av panik. Jäkla smitta det där.

Nehe nu bli det väl snart dags för lite frukost och så ska vi väl försöka hitta på något att göra innan vår käraste kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0