Fredag...

Jaha idag är det fredag, men det känns inget kul. Alla ska iväg på studenter eller någon annan festlighet, men inte jag. Jag och Engla har absolut inget att göra eftersom att alla är upptagna. Är helt sjukt egentligen vad jag är beroende av folk. Fattar inte hur jag fixade att bo själv innan. Nu måste jag ha liv och rörelse omkring mig. Alecx är den av oss två som är bra på att komma på saker att göra. Jag har inte en aning om vad jag och Engla ska hitta på. Har lite tvätt som ska vikas som jag tänkte att vi skulle göra, men sen då???? Vi får väl gå upp till stan en sväng och titta, men det finns ingenting som jag vill titta på... Usch vad jobbigt.

Kalaset igår var i alla fall trevligt. Engla fick kläder av sin farmor och en pippibok av sin farbror, så hon var väldigt nöjd ;) Ordnade sig med tvätten också. Engla fick följa med ner och hämta sista omgången.

Kvällen igår var väldigt ensam när Engla hade somnat. Jag somnade väl runt halv elva, men sov väldigt oroligt. Engla vaknade vid tio i två och var ledsen. När jag kom in där sa hon att hon ville ha dricka. Hämtade lite vatten och där efter var hon pigg. Försökte gå ut efter att jag hade suttit där inne en timma ungefär, men då började hon protestera direkt och sa att hon ville följa med. Höll på att frysa ihjäl eftersom att jag inte hade några kläder på mig, så hon fick följa med till vår säng. När hon legat där en stund sa hon att hon ville kolla på TV. Nehe tänkte jag att nu ska vi sova. Ledsen blev hon över det, så det blev ingen sömn förrän fyra igen ungefär. Hoppas att hon sover bättre i natt.

Idag har jag hunnit göra 2 kapitel till. Känns skönt det även fast det är riktigt segt nu.

Blir tyvärr inga bilder från när Engla fyllde år. Alecx hade ju med sig kameran till Siesta förra helgen och i tältet var det så fuktigt att minneskortet blev skadat. Alltså är alla kort vi har tagit förlorade. Blev så himla ledsen när jag fick veta det. Är ju minnen för livet, men nu blev det inget med det. Går ju tyvärr inte att göra något åt det...

Idag tar dom studenten på Åkrahäll... Dom går ju förbi här utanför och upp mot stan när jag ska hämta Engla. Hoppas att dom hunnit gå förbi innan jag ska hämta henne, för annars kommer jag att bli försenad. Kan ju inte stanna upp hela tåget för att jag ska emellan, så det är väl bara att vänta i så fall...

Nehe nu måste jag bädda och lite. Har inte hunnit med det än. Ha en trevlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0