Lördag

I torsdags var det lite kalas för Engla. Hon fick superfina kläder från både Annelie och Mikaela och Liam. Tack så mycket!!!!

Igår var vi och klippte Engla. Hennes hår växer som ogräs, men nu blev det bra igen ;) Sen på kvällen kom syster upp en sväng. Hon har inte träffat Engla på hur länge som helst, så Engla blev väldigt glad att äntligen få träffa "Male". Hon hade även med sig 2 presenter till Engla... Blev en hit dom med ;)

Mamma, pappa och min minsta syster var också med, så vi åkte och handlade medans Malin passade Engla en stund...

Idag var vi en vända på stan. Var musikkår och drillflickor där som Engla tyckte om.

Annars har vi inte gjort så mycket... Har fått förfrågningar om lite fler kort på min blogg. Är inga problem om man kommer ihåg att ta några, men jag ska bättra mig ;)

Nehe nu blir det mat!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0