Lördag...

Dagen igår gick rätt så fort i alla fall. Engla och jag var ju på stan en sväng. När vi skulle gå hem ösregnade det. Var skit blöt när jag kom hem.. Engla hade i alla fall skydd på sig. Sov hela natten gjorde hon också, så jag har sovit bra i natt.

Idag vaknade vi strax innan 7. Vi åt lite frukost och sen packade jag hennes väska. Vid halv 9 gick vi upp till farmor. Mötte någon konstig typ på vägen med en öl och blödande sår över näsan som undrade vart doktor någon gata låg. Var typ vid svarte göl, så doktor sandbergs gata ligger ju inte så långt därifrån. Han sa att han gått fel flera gånger, men jag pekade snällt åt rätt håll, så jag hoppas att han kom rätt ;)

Har nu gjort 2 kapitel till nu. Har alltså gjort 15 kapitel på 1 vecka. Det känns... Men det positiva är att jag bara har 5 kapitel kvar nu.

Spelningen som Alecx och dom hade igår hade gått bra. Dock är det skit mycket folk i hela Sthlm eftersom att det är studenten och sen är ju Bruce Springsteen där.

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och ta en paus ifrån datorn.

Ha en bra nationaldag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0