Onsdag...

Nu är jag äntligen färdig med skolarbetet. Bara uppföljning kvar som sker på måndag, så jag har lite att läsa tills dess eftersom att det är uppföljning på 2 kurser då. Om jag hade jobbat i det här tempot hela tiden hade jag varit färdig med mina 4 kurser på 1 månad, men hur kul hade det varit haha!!!!

I natt blev Engla sjuk igen. Eller sjuk och sjuk hon blev förkyld. Har varit mycket sjukdom här nu. Det började med att hon blev förkyld... Efter 1 vecka eller nått fick hon hög feber. Sen gick det väl typ en vecka så fick hon feber igen och nu fick hon vara frisk 1 dag sen blev hon förkyld. Nu får det räcka tycker jag!

Idag är sista dagen för Engla på dagis innan jag börjar jobba. Det vill säga på tisdag... Blir rätt långa dagar för henne då, fast inte så många dagar i veckan i och med att jag jobbar lite kvällar och så.

I morgon blir det lite kalas för Engla. Är Annelie, Mikaela och Liam som kommer. Ska bli kul med lite sällskap och göra något annat än en massa skolarbete om dagarna. Känns skönt att slippa det där nu på ett tag.

Nehe det var detför denna gång...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var så lite så...älskar shoppa presenter till folk =D Hoppas hon gillar klänningen...blev kär i den direkt när jag såg den! Då tänkte jag och M att den kan vi köpa till Engla som snart fyller år, var bara lite osäker på stl eftersom hon är så liten. Inte alltid stl stämmer överens med värklighetern...de skriver från den till det året osv! Tack så mcyket för den goda tårtan =P

2009-06-11 @ 14:08:50
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det var så lite så...älskar shoppa presenter till folk =D Hoppas hon gillar klänningen...blev kär i den direkt när jag såg den! Då tänkte jag och M att den kan vi köpa till Engla som snart fyller år, var bara lite osäker på stl eftersom hon är så liten. Inte alltid stl stämmer överens med verklighetern...de skriver från den till det året osv! Tack så mcyket för den goda tårtan =P

2009-06-11 @ 14:09:00
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0