Sverige-Danmark 0-1

Ja vad säger man... Sista 20-30 minuterna var helt okej, men den resterande tiden då? Vad gör man då??? Jo, man missar chanser man får eller så tar man inte dom chanser man får. Var är Zlatan egentligen? Han vann skytteligan i italienska serie A, men gör inte ett enda mål. Är han överskattad eller är det så att dom andra spelarna i Sverige är så pass dåliga att han inte får dom chanser han brukar få. Ja, inte vet jag.

Och pappa jag vet vad du tänker "här sitter hon och agerar expert som inte var med i matcherna utan sprang längs linjen i stället och tittade på och lät dom andra göra jobbet".

Ja, säger jag då. Det kan väl hända att jag gjorde, men jag är inte lite utan fruktansvärt bollrädd... Även fast jag är bollrädd, så kan jag se med mina ögon att det blir inga mål gjorda.

Nehe bara att glömma förnedringen och gå vidare. Sängen väntar. Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: louise

vem vann :P

2009-06-06 @ 23:49:12
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0