Torsdag...

Har precis suttit och gjort 3 kapitel till i rehab/hab, så nu är jag helt slut i huvudet... Har alltså gjort 11 kapitel och har 9 kvar nu. Känna skönt att ha gjort över hälften.

Kalaset igår var lyckat. Engla fick en massa kläder som hon blev glad över.Jag med för den delen för dom var himla fina :)

Ikväll kommer Alecx mamma och hans bror. Känner att det har varit rätt mycket fika nu på sista tiden för jag mår illa bara jag tänker på det.

Ikväll ska jag även hinna med att tvätta. Vet egentligen inte hur jag ska kunna göra det. Alecx ska åka vid kvart över sex och då är jag inte färdig. Får ta med mig Engla ner och så får hon inte sova förrän tvätten är färdig. Kan ju inte gå ner där när hon ligger och sover. Tack gode gud för att man inte är ensamstående. Vilka problem det hade varit.

I helgen blir det bara en massa plugg. Alecx har spelning i Sthlm på fredag kväll, så han åker in till Kalmar ikväll, för att bussen går tidigt i morgon där ifrån. Dom ska även till en spellokal ikväll som dom ska få vara i i fortsättningen.

För att jag ska ha någon chans till att plugga stället min snälla farmor upp och tar Engla lördag till söndag. För att jag inte ska få fyrkantiga ögon av att sitta och glo framför datorn hela helgen ska jag hem till en kompis på lördag kväll och umgås lite.

Nehe nu vill jag inte sitta här mer. Har fortfarande ingen sladd till kameran... Får be Alecx koppla in den sen när han kommer från jobbet så att jag kan lägga in lite bilder från allt kalasande ;)

Hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: louise

hon blev så glad för sin pippidocka att hon dansade haha :)

2009-06-04 @ 22:39:48
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0