Onsdag...

Idag vaknade jag vid halv sju av att Engla var ledsen. Jag hämtade henne och gick och la oss i vår säng. Hon pekade på sitt öra och sa ont... Jag tryckte lite på det, men ingen reaktion, så antagligen hade hon inte så ont. Hon pekade på magen och jag tänkte att hon har väl ont där också. När jag kände hade hon stoppat in alla sina nappar i pyjamasen, vilket blir 7 stycken... Haha inte konstigt att hon hade lite ont...

Vid halv åtta gick vi till dagis... Inga som helst problem så jag gick hem. Vid halv tio ringer dom och säger att Engla är väldigt ledsen och vill inte göra någonting. Jag går och hämtar henne och möts av en helt hysterisk unge. Ögonen bara rullade på henne, så hon måste ha skrikit rätt så bra... Var bara hem och i sängen med henne. Hon somnade på 2 röda... Vet inte vad det är med henne.

Tog febern i dag på morgonen och då hade hon 37.0 och sen nu när vi kom hem hade hon 37.2 alltså ingen feber. Vet inte vad som är problemet. Vi får väl se hur dan hon är när hon har vaknat.

Har inte så mycket mer att skriva om.... Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

lilla engla =) Har en tjurig unge själv...gråter hela tiden.... inget passar! Får han inte att somna nu heller...pust!

2009-03-04 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0