Frisk luft...

Cyklade upp till willys innan för att få lite frisk luft. Rätt skönt efter att ha suttit inne hela dagen lång. Tiden har gått fort i och med att jag har haft så mycket att göra....

Cyklade förbi svärmor en sväng och snackade lite skit, så att jag inte behövde sitta själv hela dagen ;) Var mest jobbsnack... Skönt att prata av sig lite för det är en del frågor inför sommarjobbet. Är ju ett rätt krävande jobb, så det är ju klart att man har en del frågor, men nu har jag lite mer kött på benen ;)

När jag cyklade hem träffadejag även Mikaela på vägen. Hon jobbade ikväll, men hade tid att prata en stund :)

Nu håller jag på att kolla på robinson. Ellinor har redan gått till final och snart ska en till också komma vidare. Håller på Anna tror jag.

Nehe nu ska jag återgå till programmet och hålla tummarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0