Helgen...

I fredags var det matknad... När jag, alecx och engla var uppe köpte vi lite saker. Bara till Engla, men finns ju inte så mycket till en annan. Vi köpte i alla fall en t-shirt med Pippi på eftersom att hon älskar Pippi och sen ett par foppa-tofflor.









På kvällen tittade vi på Talang och sen blev det en film. Vi hyrde While she was out. Skit kass film med världens sämsta slut. Se INTE den...



Lördagen var vi ute mycket. Vi gick en sväng till stan och sen vidare ner till badhusparken där Engla lekte i lekparken. Efter en stund gick vi ner till Ö&B och kikade lite. Blev en lång promenad och vi var väl hemma efter 3 timmar ungefär.

På kvällen tittade vi på Robinson och efter det gick Da Vinci Koden på TV. Det är en riktigt bra film som jag har sett både 1 och 2 gånger ;) Ser verkligen fram emot Änglar och Demoner som har bio-premiär på onsdag.

Igår gjorde vi inte så himla mycket. Vi var ute och cyklade och tog en glass på Sibylla. När vi hade kommit hem igen och ätit gick vi ut på innegården och lekte i sanden... Man får passa på att vara ute mycket nu när det är fint väder...

På kvällen fanns det inte helt mycket på TV så jag cyklade och hyrde en film. Den var riktigt läskig. Brukar inte vara så känslig när det gäller sånt, men den här var verkligen otäck. Var någon form av rabies som smittade av sig till människor. Hade lite svårt att somna efter att ha sett den ;)



Engla blev även dunderförkyld igår efter att ha nyst hela morgonen. Dock ingen feber vilket är skönt. Hon har varit vaken ett par gånger i natt, men jag har bara behövt gå in en gång. Strax efter 5 ville hon dock kliva upp... Hon satt och kollade på Bullerbyn medans jag låg och halvsov.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Nu blir det i alla fall skolarbete.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag håller med dig=9 såå himla kass!

Söt engla i är pippi tröjan =) Skona funderade jag på att köpa till liam till tunisien,men dom var för stora för honom! Kanske köper ett par i alla fall på kalmarmarkand istället! De är ju så söta..hehe



KRAM

2009-05-11 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0