Lördag...

Jaha idag händer det grejer... 25-års fest!!!! Den börjar vid klockan 6 med lite tacobuffé, lekar, tipspromenad och efterrätt ;) Anna och hennes kusin ska komma upp till mig runt 1 och då ska vi äta lite ihop... Ska bli trevligt!!!

Igår var vi hos Annelie och spelade galenpanna... Svårt, men roligt. Ibland är man helt hjärndöd ;) Mycket trevligt sällskap :)

När jag kom hem låg jag och tittade lite på TV:n och somnade nog runt halv 1. Tänkte det att om jag är uppe lite längre, så kanske jag även sover lite längre på morgonen. Har haft lite svårt att sova på morgonen och vaknar väldigt tidigt... Att vara uppe längre hjälpte dock inte utan jag vaknade vid tjugo över 5... Försökte somna om och låg nog och halvsov till halv 7 i alla fall, men sen gick det inte mer. Stängde på TV:n och kollade lite på se upp för dårarna... Rätt bra film, men vid halv 8 orkade jag inte mer utan klev upp och nu sitter jag här.

Kommer att vara helt slut ikväll när jag inte har sovit så mycket, men det går säkert bra.

Hörs senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0