Onsdag...

Idag har jag och Engla varit på vårdcentralen. Man ska komma tillbaka och kolla öronen cirka 8 veckor efter inflammationen. Allt såg bra ut och Engla sa inte ett knyst. Hade förklarat för henne innan att vi skulle till doktorn och att denne skulle kolla i hennes öron, så nu visste hon vad det handlade om. Det bästa med hela besöket var nog när vi var färdiga och hon fick ett bokmärke... Hon skulle visa det för alla som var på vårdcentralen ;)

Nu är man hemma igen efter att ha varit ute och cyklat i regnet. Inget roligt alls var det. Engla har ju regnkläder, men en annan blir ju dyblöt... Skönt att vara hemma i värmen igen i alla fall.

Igår var vi uppe på jysk en sväng och tittade lite. Vi funderar på att köpa en säng till Engla när hon fyller år, så vi var där och kollade lite olika alternativ. Sängarna var dock rätt dyra, så vi köper nog en på ikea. Blir nog följande i så fall...



Efter jysk kom Alecx bror upp en sväng på lite fika... I allt detta höll jag även på att tvätta.

På kvällen var jag även ute och gick med Annelie. Fick se lite bilder från i lördags. En del bilder var rätt roliga haha!!!

Nehe nu ska jag vika tvätt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig hon är =) och vad skönt att allt såg bra ut!

2009-05-06 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0