Söndag och nya idéer

Igår var Alecx och gjorde en ny tatuering... Det var hos min före detta nagelfixare. Hon har även börjat tatuera nu också... Hon har i alla fall 5 maskiner, så hon sa att Alecx kunde få låna en och tatuera hos henne någon gång om han ville. Eftersom att han gick glasskolan under gymnasiet, så är han rätt stadig på handen och har ju graverat mycket i glas, vilket jag tycker är lite samma teknik. Han är ju även mycket duktig på att rita...

Blev lite sugen på att göra något själv och då att han ska få göra den på mig. Har haft lite funderingar på en text, men har ingen text som betyder något speciellt för mig, så då får det ta och vänta. Hittade en snygg bild på nätet som jag skulle kunna tänka mig. Den är enkel, men speciell och annorlunda och det är så jag vill ha det.

Den här är det i så fall:



Den ska dock vara svart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0